Jump to content

s3

Administrators
  • Content count

    520
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Points

    130 [ Donate ]

s3 last won the day on May 16

s3 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About s3

  • Birthday August 11

Recent Profile Visitors

2997 profile views
  1. Nakon dosta turbulentnog beta testiranja Fallout 76, u kojem su se pojavljivali dosta suludi bagovi koji su čak i brisali čitav klijent igre, stigli smo do izlaska. U tu čast je kompanija Bethesda pripremila specijalnu poruku svim fanovima koja se pre svega odnosi na budući period i na sadržaj koji ćemo videti. U skorije vreme možemo očekivati drugačiji PvP sistem, nove Vaultove, mogućnost izmene karaktera, poboljšanja u izgradnji kampova i ostalo. Fino je čuti da Bethesda već ima isplaniran budući sadržaj za igru, jer nas nakon nekoliko meseci očekuju i privatni serveri i modovi, ali se nadamo da će se pre svega poraditi na tehničkim stvarima, kao što je otključavanje frejmrejta za PC igrače, kao i poboljšanje stabilnosti klijenta. Dosta bagova i problema će biti otklonjeno sa day 1 zakrpom koja zauzima više nego sama igra.
  2. Bioshock: The Collection se pojavio pre dve godine kada je u jednom paketu doneo sve tri igre i ostali sadržaj u osveženom izdanju sa novim teksturama i brojnim drugim izmenama. Međutim, ono što je bilo problematično igračima je da nije svako želeo da plati za sve tri igre kada želi da odigra samo jednu u novom ruhu. Izgleda da će se to uskoro i ostvariti, pošto je svaka igra – Bioshock Remastered, Bioshock 2 Remastered i Bioshock Infinite The Complete Edition – dobila zasebni PEGI rejting. Gematsu otkriva da će se zasebni remasteri pojaviti i za konzole, ali nije poznato kada će se to odigrati, kao ni da li će nešto biti dodatno odrađeno. Za slučaj da ste zaboravili, podsećamo vas da je uveliko u pripremi i nova Bishock igra, samo što o njoj trenutno nema nikakvih detalja.
  3. FRESH OFF THE BOAT - "Pie vs. Cake" - Jessica is thrilled to hear Evan is interested in joining the debate team. Yet, when her protégé becomes so good that he beats her at her own game, she second guesses her worth. Meanwhile, Eddie and Emery team up to enter a comic book contest, on an all-new episode of ABC's "Fresh Off the Boat," airing on TUESDAY, MAY 2 (9:00-9:30 p.m. EDT). (Richard Cartwright/ABC via Getty Images) STAN LEE Svako ko se iole dotakao Marvelovih stripova i filmova je čuo za Stena Lija, kreatora Spajdermena, Osvetnika i brojnih drugih heroja, a mnogi ga smatraju i čovekom zaslužnim za popularizaciju superheroja. Lee je decenijama radio na kreiranju Marvel univerzuma u vidu stripova, a tokom godina smo imali prilike da viđamo i ekranizaciju tih dela, pa su tako filmovi privlačili gomilu gledalaca i redom obarali rekorde po zaradi. Upravo u tim filmovima smo se navikli na ljupkog Stena Lija, on je u svakom Marvelovom filmu imao cameo, ništa spektakularno već se uglavnom pojavljivao kao običan čovek koji vodi normalan život i igrom slučajeva sreće neke od heroja. Tako smo u svakom filmu više sa nestrpljenjem čekali njegovu pojavi nego bilo šta drugo. Nažalost, sada se opraštamo od ove legende, koja je preminula u 95. godini života. Lee i u dubokoj starosti nije odustajao od posla kojem je posvetio čitav svoj život, a uz to je bio i veliki humanitarac i svojevremeno je sarađivao i sa produkcijskom kućom DC Comics.
  4. Ma koliko je, sa dizajnerske strane, Skyrim izgledao prelepo te jeseni 2011. godine (izašao tačno na današnji dan!), on je čak i tada odavao utisak zastarele grafike sa previše problematičnih elemenata u kodu i funkcionalnosti samog endžina. Zato nas je veoma iznenadila informacija koja je stigla od strane glavnog Bethesda čoveka, Toda Haurda, koji je u intervjuu za nemački časopis Gamestar rekao da će Bethesda nastaviti da koristi Creation endžin(kako je ime Skyrim endžina) i u nadolazećim naslovima u trećoj deceniji 21. veka. Konkretno, on je rekao da će Starfield i The Elder Scrolls 6 takođe biti naslovi rađeni u tom endžinu, samo veoma modifikovani i unapređeni. Kako kaže: “Volimo naš editor. Omogućava nam da kreiramo svetove veoma brzo i moderi ga znaju uzduž i popreko. Postoje neki elementarni načini na koji mi kreiramo naše igre, što nam omogućava da budemo veoma efikasni, i mislimo da je tako najbolje da ostane”. Iskreno, ovo nas malo plaši, jer ovaj endžin svoje tehničke nedostatke pokazuje svakog dana sve više i više, dovoljno je videti reakcije ljudi na beta testiranje Fallout 76, i biće vam jasno koliko je situacija alarmantna, tako da se nadamo da će Bethesda u međuvremenu shvatiti da je vreme da se nešto menja, a pod “nešto”, svakako mislimo na endžin. Preporučujemo da pogledate video ispod, kako biste razumeli koliko je Creation zastareo za današnje potrebe.
  5. Survival igre su bile “all the rage” početkom ove decenije, zahvaljujući neverovatnoj popularnosti igara kao što su Minecraft i Terraria. Ta popularnost je vremenom opala, ali daleko od toga da je nestala i i dan danas imamo gomilu hardkor fanova ovih igara, te tržište za njih svakako postoji. Upravo je u petak najavljena jedna nova survival igra koja nam deluje zanimljivo. Zove se Volcanoids i ima veoma izraženu stimpank (steampunk) tematiku, sa gomilom zupčanika, pare, mehaničkih mašina i “žutih” metala i legura( bakar, bronza, mesing…) Iako grafika deluje pomalo “žnj” i ne baš najsavremenije (mada autori naglašavaju da je u pitanju radno stanje igre), sam dizajn je zanimljiv, a za gejmplej će nam trebati da sačekamo i vidimo na šta će ličiti kada budemo imali više detalja i konkretnije gejmplej snimke. Sama igra se odvija na vulkanskom ostrvu (otuda i naziv) gde se prepliću tehnologija i ljudi u borbi za resursima, i na nama će biti da izgradimo našu bazu i vršimo bušenja u potrazi za novim nalazištima. Igra stiže u Early Access fazu januara naredne godine.
  6. Jedna od retkih multiplejer igara koje se mogu pohvaliti postojanjem dužim od jedne decenije, i to uz stalnu podršku developera i redovno dodavanje novog sadržaja, je Lord of the Rings Online. Ova igra nas je kroz godine sprovela na mnogobrojne avanture i kroz celu Srednju Zemlju, a sada je došao red da se vratimo na početak. To ćemo učiniti igranjem igre na Legendary serveru, koji su developeri nedavno predstavili i na kojem nas čeka sveži start sa maksimalnim novoom od 50, ali sa ispravljenim brojnim bagovima, poboljšanjima gejmpleja i ostalim tehničkim stvarima koje su se pojavile dosta kasnije od lansiranja igre. Legendary server i njegove čari neće biti dostupne svima besplatno, već samo pretplatnicima VIP servisa.
  7. Pred sam izlazak Battlefield V, developeri su počeli da otkrivaju dosta detalja o prethodnom i budućem radu na igri. Tako sada znamo da je Battle Royale mod namerno odložen za period od čak nekoliko meseci nakon izlaska kako igrači ne bi dobili previše stvari odjednom. Videćemo da li će to biti dobra odluka, a za sada znamo još da Firestorm, kako se naziva Battle Royale mod, neće imati 100 igrača kao i druge igre žanra, već će cifra biti 64, što je slučaj i u ostalim Battlefield V modovima igranja. To se već znalo od prve najave, ali su sada ljudi iz DICE-a objavili da je takav plan i za dalji period, tako da ne možemo očekivati veću brojku od toga, barem ne u skorije vreme. Broj manji od 100 ne bi trebalo da predstavlja neki hendikep za gejmplej, jer su developeri pripremili mapu manjih dimenzija sa većom dinamikom kretanja.
  8. Novi Dell EMC Cyber Recovery softver upravlja i automatizuje izolaciju i oporavak kritičnih sigurnosnih kopija podataka radi zaštite od destruktivnih cyber napada Obezbeđuje zaštitu kopija najvažnijih podataka kako bi se poslovni procesi u slučaju cyber napada nastavili što je pre moguće Dell EMC donosi najnovije rešenje za borbu protiv ransomware softvera (ucenjivački softver) i cyber napada – Cyber Recovery softver koji dolazi s inovativnom automatizacijom, radnim sistemom i sigurnosnim analitikama koje izoluju kopije podataka ali ih i takođe stavljaju na raspolaganje za nesmetano odvijanje posla u slučaju cyber napada. Cyber napadi postali su učestala pojava koja neretko izaziva prekide u poslovanju koji mogu trajati danima, čak i nedeljama, i mogu dovesti do velikih novčanih gubitaka. Iako brojne kompanije imaju moćne softvere za zaštitu i otkrivanje pretnji, suočavaju se s nemogućnošću brzog oporavka u slučajevima uspešnih ransomware i cyber napada. „Zlonamerni entuzijasti i sofisticirani cyber napadači, naročito oni koji se bave ransomware softverima, ciljano napadaju zaštitu podataka i infrastrukturu za bekapovanje podataka. Složeni pristup zaštiti podataka unutar portfolija i naš Dell EMC Cyber Recovery softver omogućavaju izolaciju podataka i predstavlja poslednju liniju odbrane podataka za ključne poslovne podatke od različitih cyber pretnji,“ istakla je Beth Phalen, predsednica Sektora za zaštitu podataka kompanije Dell EMC. Dell EMC Cyber Recovery je novi softver integrisan sa hardverom za deponovanje Dell EMC Data Domain zaštite. On pruža rešenje koje kombinuje prednosti izolacije podataka i kontinuiteta poslovanja kako bi se smanjio uticaj cyber napada, istovremeno obezbeđujući bržu i veću verovatnoću uspeha u vraćanju kritičnih podataka i sistema. Softver automatizuje zadržavanje izolovanih sigurnih kopija kritičnih podataka unutar Cyber Recovery Vault (CR Vault) i sklanja ih od napada. Istovremeno predstavljajući i test zonu, CR Vault korisnicima omogućava da obavljaju sigurnosnu analizu na izolovanim podacima bez potrebe za ponovnim uspostavljanjem i potencijalnim aktiviranjem zlonamernog softvera (malware) koji može biti prisutan u zaštićenom skupu podataka. Novi REST API automatizacioni okvir pruža besprekornu integraciju sa sigurnosnim analitičkim programskim paketima kao što je Index Engines CyberSense, koji primenjuje više od 40 heuristika kako bi se utvrdili indikatori kompromisa. Dell EMC nudi i Cyber Recovery Service usluge koje omogućavaju personalizaciju softvera i usluga skrojenih prema potrebama specifičnih zahteva klijenata u vezi sa zaštitom podataka. Ova usluga uključuje jednodnevnu radionicu sa Dell EMC stručnim savetnicima, kao i usluge savetovanja za razvoj strategije povraćaja podataka i pripremnih radnji. Saveti i smernice baziraju se na savetodavnoj usluzi s dubljim uvidom u strategiju cyber oporavka kako bi se preporučila optimizovana mapa implementacije. To podrazumeva i razvoj izveštaja recovery maturity model report, koji označava trenutnu situaciju s najboljim praksama u industriji. Takođe, uključena i radionica ključnih materijala i informativna sesija za prikupljanje podataka o klijentovim aplikacijama kako bi se razumele kritične tačke poslovanja. Time će se će omogućiti davanje boljih preporuka podataka i aplikacija koje bi Cyber Recovery Vault trebalo da zaštititi. Nove usluge implementacije pomažu u maksimizovanju mogućnosti Dell EMC Cyber Recovery Solutions rešenja. Mogu se dodati u ProDeploy Enterprise Suite ili kupiti zasebno i dostupni su u dve varijacije kako odgovorili potrebama kupaca. Dell EMC Services mogu prilagoditi implementaciju Cyber Recovery Solution dodatnim slučajevima upotrebe. To može uključivati dodatne Dell EMC tehnologije, razvijanje detaljnih operativnih postupaka i implementaciju prilagođenih kontrolnih ploča i izveštavanje.
  9. Kingston lider u svim kategorijama sa ukupno 23 procenta tržišnog udela Rangiranje nedavno objavljeno od strane Analist DRAMeXschange, divizije kompanije TrendForce Kingston Digital, Inc., divizija u okviru Kingston Technology Company, Inc. svetskog lidera u oblasti memorijskih proizvoda i tehnoloških rešenja, danas je objavila da je DRAMeXchange, divizija TrendForce, proglasila Kingston za broj jedan dobavljača SSD uređaja za čitavu 2017. godinu. Prema DRAMeXschangeu, Kingston je imao odličnih 23 procenta udela na tržištu od ukupno 55 miliona isporučenih jedinica. DRAMeXschange je jedno od pet istraživačkih odeljenja kompanije TrendForce i sprovodi temeljna i metodična istraživanja u NAND i DRAM industrijama još od nastanka 2000. godine. Nalazi kompanije DRAMeXschange pokazuju da je Kingston uspeo da se pozicionira značajno iznad konkurencije na tržištu koje raste velikom brzinom. Rezultati dodatno potvrđuju da je Kingston lider u proizvodnji SSD-a, pošto dobavljač koji zauzima drugo mesto ima udeo od 8 procenata ukupnog kanala distribucije. Kao kategorija, third-party SSD proizvođači čine 60 posto od ukupnog broja isporučenih SSD-a tokom 2017. godine. Kingstonova pozicija sa SSD uređajima, veoma je slična uspehu koji je ostvaren i na tržištu DRAM-a, gde je kompanija najveći third-party snabdevač memorijskim modulima već više od jedne decenije. „Za nas je velika čast to što se nalazimo na prvom mestu ove liste. Razlika koju Kingston pravi u odnosu na druge krije se u tome koliko je sa nama lako poslovati, nivo prodajne podrške koju pružamo, kao i pristup inženjerima i proizvodnim ekspertima koji pružamo svim našim korisnicima i partnerima,“ rekao je Tony Hollingsbee, business manager SSD divizije za region EMEA pri Kingstonu. „Preko 30 godina, Kingstonov fokus je na našim kupcima i partnerima u kanalima distribucije širom sveta. Taj sjajni odnos pomogao je u tome da naš SSD biznis brzo raste, još od kada smo na tržište plasirali naš prvi SSD tokom 2009 godine. Ovaj uspeh, delimo u potpunosti sa njima.“ Na sledećem grafikonu prikazana je pozicija Kingstona na tržištu kanala distribucije SSD uređaja:
  10. ADATA Technology, vodeći proizvođač DRAM modula i NAND fleš proizvoda, predstavio je danas novu liniju hardvera za gejming koja obuhvata M.2 2280 SSD XPG SX8200 Pro, PCIe Gen3x4 M.2 2280 SSD GAMMIX S5 i DDR4 memorijski modul GAMMIX D30. XPG SX8200 Pro – unapređenje na neverovatne performanse M.2 2280 SSD SX8200 Pro najbrži je XPG-ov SSD dosada, a namenjen je PC entuzijastima, igračima i overklokerima. Njegov ultrabrzi interfejs PCIe Gen3x4 omogućava izuzetne brzine čitanja/pisanja od 3500/3000 MB/s čime uveliko nadmašuje SATA-inih 6 Gb/s. SX8200 Pro podržava NVMe 1.3 i ima izvanredne random performanse čitanja/pisanja od 390K/380K ulazno-izlaznih operacija u sekundi. Uz SLC keširanjem i DRAM keš baferom, E2E zaštitu podataka i LDPC ECC, on održava velike brzine i integritet podataka čak i tokom krajnje zahtevnih primena kao što su igranje, renderovanje i overklokovanje. XPG GAMMIX S5 – budite „kul“ u žaru bitke Uz PCIe Gen3x4 M.2 2280 SSD XPG GAMMIX S5 korisnici mogu brže podizati sistem, učitavati ga i prenositi podatke. Zahvaljujući podršci za NVMe 1.3 i 3D NAND fleš on nudi do četiri puta brže performanse od SATA SSD-ova. Osim toga, GAMMIX S5 je prepoznatljiv po izvanrednim sposobnostima odvođenja toplote zahvaljujući ugrađenom hladnjaku. Tanki crni hladnjak sa uglačanom mat završnom obradom čini da GAMMIX S5 izgleda „kul“. U poređenju sa M.2 SSD-ovima bez hladnjaka GAMMIX S5 je do 10 °C hladniji, što omogućava veću stabilnost sistema. GAMMIX S5 ima HMB (Host Memory Buffer) i SLC keširanje, pa ubrzava čitanje/pisanje na 2100/1500 MB/s. GAMMIX S5 proizvodi se u kapacitetima od 256 GB, 512 GB i 1 TB. XPG GAMMIX D30 – juriš ka pobedi DDR4 memorijski modul GAMMIX D30 ima interesantan dizajn u obliku krila koji ostavlja utisak snage. Okružen je sivim sjajnim hladnjakom, a vizuelnoj dopadljivosti doprinosi kontrast koji mu daje delimično transparentan crveni ili crni poklopac. GAMMIX D30 ima izvrsne performanse uz brzine do 4600 MHz, a podržava platforme Intel® X299 2666 MHz i AMD AM4 / Ryzen. Uz Intel® Extreme Memory Profile (XMP) 2.0 overklokovanje je sada još jednostavnije: umesto prilagođavanja pojedinačnih parametara u BIOS-u, sve može biti podešeno direktno iz operativnog sistema. GAMMIX D30 je konstruisan od čipova visokog kvaliteta odabranih strogim postupkom filtriranja. Jednako kvalitetne su i matične ploče, a koje zaista povećavaju vek trajanja tog memorijskog modula. SX8200 Pro i GAMMIX S5 će biti dostupni već ovog meseca, dok će zainteresovani za GAMMIX D30 morati pričekati do novembra. Tačna dostupnost ovih proizvoda može varirati u zavisnosti od regiona. Da biste saznali više o dostupnosti i cenama na konkretnim tržištima, obratite se najbližem predstavništvu kompanije ADATA ili maloprodajnom predstavniku putem sajta .
  11. Sinoć je bilo veoma uzbudljivo na BlizzConu. Videli smo mnoštvo najava. Vesti su prosto gazile jedna drugu. Ali u poplavi svih tih silnih objava, najava i planova za budućnost, dve stvari su se posebno izdvojile. I ne samo prosto svojim postojanjem nego i “rušilačkom energijom” koju su proizvele kod publike. Reč je, pogađate, o najavi nove Diablo igre i remasterovanog izdanja Warcrafta 3. Naime, nekoliko meseci unazad se šuškalo o nekom novom Diablo projektu i ta šuškanja su neminovno dovela do situacije “gluvih telefona”. Diablo zajednica je sve otvorenije iznosila “činjenice”, želje i nadanja i sve je mirisalo na Diablo 4 ili barem novu ekspanziju za Diablo 3. Videvši kuda sve to vodi, Blizzard je pokušao da “skine” malo fokus sa Diabla neposredno pred Blizzcon, ali već je bilo kasno. Zajednica je već bila overhajpovana i samo se čekala zvanična potvrda. I potvrda je stigla, dobijamo novi Diablo, ali za mobilne platforme. Hladan tuš, šamar, otrežnjenje. Nazovite to kako hoćete, ali fanovima ovo iznenađenje uopšte nije prijalo. I onda, izliv besa po svim društvenim mrežama, sa akcentom na “izdaju fanova”, “prevaru”, “cash grab” i još svašta. Da li je bes opravdan? U principu ne. Diablo 3 je najavljen 2008. a izašao je četiri godine kasnije u “error 37” formi. E to jeste bio problem i tada smo imali sva prava ovog sveta da vrištimo i kukamo kako smo bacili pare na neigriv komad softvera. Sada ne. To što smo sami iskonstruisali punokrvni nastavak jedne od najpopularnijih franšiza ikada, sami smo krivi. Nigde nije eksplicitno rečeno da novi Diablo dolazi na PC. Ljudi su skloni da čuju ono što žele, a onda kada realnost bude drugačija, krive sve osim njih samih. To je identična situacija kada za novu godinu očekujete novu kul igračku, a dobijete slikovnicu. Možete da se ljutite do mile volje, jedini način da igračku na kraju dobijete jeste da budete strpljivi. Naravno, nije problem biti ljut. Problem je biti toksičan. A toksična zajednica ništa dobro ne može da iznedri. Sa druge strane, imali smo najavu remastera kultnog Warcraft 3 naslova. Ovoga puta mnogo su glasniji bili oduševljeni fanovi. Kako i ne bi. Ljubimac publike je dobio novo ruho. Igra beskrajnog potencijala, seme WoW-a, preteča Dota-e, pa samim tim u neku ruku i MOBA žanra kao takvog. I uprkos sjajnom trejleru i svim novinama o kojima su developeri diskutovali ceo sat sinoc, pojavila se otrovna družina koja je jedva dočekala da ispali svoje negativne komentare. “Ovo je sramota naplaćivati 30 dolara.” “Zašto Warcraft 3 kada smo hteli Warcraft4”. “Warcrfat 3 odlično izgleda, ne treba mu remaster.” I tako dalje… Ljudi, Blizzard poseduje sve svoje igre (tako stoji u end user licence agreement koji svi preskočimo kada instaliramo igre) i oni sami odlučuju kada i šta će da rade sa njima. Sa druge strane, ako neko ne želi da plati on to neće uraditi i sve je kul. Ne moramo nužno pljuvati samo pljuvanja radi. Hteli smo Warcraft 4? Diskutabilno. Gde bismo ga smestili? Posle trojke? Mm, igrati rts verziju onoga što je WoW već pregazio kroz priču zvuči suvislo. A verujte mi, Blizzard neće otimati lore od WoW-a stavljajući Warcraft rts u budućnost. I na kraju, koja igra više zaslužuje remaster od trojke? Ni jedna. Ali ne brinite, Blizzardov classic department se neće zaustaviti ovde. Pre ili kasnije dobićemo i Diablo remastere, zašto da ne? Samo budimo više friendly a manje salty.
  12. Prošao je i prvi petak u mesecu što znači da je red došao da se otkrije novi Humble Bundle Monthly paket koji kupcima po ceni od 12 dolara donosi mnoštvo igara. U ponudi za tekući mesec se nalazi Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Definitive edicija koja donosi sav sadržaj kao što je bonus misija Ground Zeroes. Za sada je kao deo paketa otkrivena i zanimljiva simulacija koja i dalje ima ogromnu podršku developera, Cities: Skylines i bonus After Dark ekspanzija. Ove igre su vam odmah dostupne za igranje ako kupite paket, a po njegovom isteku će biti otkriveno i ostalih nekoliko igara, koje su definitivno vredne pažnje. Paket možda nije kao onaj koji je pre neki mesec donosio Overwatch, ali je svakako vredan, jer je MGSV nastao iz ume Hidea Kodžime, tako da nas čeka dosta misterije i akcije.
  13. U mesecu za nama smo se valjano naigrali Ubisoftove avanture Assassin’s Creed Odyssey, smeštene u antičkoj Grčkoj, ali dešavanjim nema kraja jer su developeri već izdali prvi besplatni DLC. Prva ekspanzija nosi naziv The Show Must Go On i ona je smeštena u Elis regiji. Ova ekspanzija je deo The Lost Tales of Greece paketa i tu je da popuni prazninu koja se nalazi između dva velika DLC-a koji će se pojaviti kao deo sezonske propusnice. Besplatna ekspanzija je dostupna sa 1.0.6 apdejtom, koji između ostalog donosi i mnoge pozitivne promene kao što je smanjena cena nadogradnje opreme, a otklonjeni su i brojni bagovi.
  14. Nakon objave da Battlefield V neće imati pay-to-win mikrotransakcije, kao i da se one neće pojaviti od samog početka, Electronic Arts i DICE su svima koji željno iščekuju novu igru otkrio 9 multiplejer mapa koje će biti dostupne. Mape su Narvik, Fjell 652, Roterdam, Devastation, Twisted Steel, Arras, Hamada, Aerodrome i Panzerstrom koja će se pojaviti nakon izlaska. Na Narviku i Roterdamu smo imali prilike da igramo tokom otvorenog beta testa, pa tako znamo da je Narvik više za ranged okršaje dok gradska mapa, Roterdam, služi za blisku borbu. Ostale mape nas vode u Severnu Afriku, Francusku i Belgiju sa raznovrsnim terenima, prilagođenim u zavisnosti od moda igranja, i gde će sistem fortifikacija moći da se koristi nesmetano. U videu ispod se možete bolje upoznati sa mapama, a mi se nadamo da ćemo nakon izlaska videti još sadržaja, pored Battle Royale moda koji stiže u martu naredne godine.
  15. Izlazak Battlefield V je sa svakim danom sve bliži pa sa njime raste i pitanje da li će Electronic Arts dozvoliti sebi istu grešku kao prošle godine sa Star Wars: Battlefront 2, gde su pay-to-win mikrotransakcije dovele do velike pobune igračke zajednice i igra je ostala upamćena kao potpuni debakl. Ono što donekle daje nadu igračima je obećanje same kompanije da se ista greška neće ponoviti i da Battlefield V neće imati mikrotransakcije koje će igračima davati prednost u odnosu na druge. Mikrotransakcije neće u potpunosti biti odsutne, već će postojati samo u kozmetičke svrhe, odnosno za kupovinu skinova za oružja, karaktere, itd. Sve to će biti moguće premijum valutom, dok će se kupovina nadogradnji za oružja, klase i ostalo obavljati valutom koju nije moguće kupiti za pravi novac, već ćete je zarađivati kroz samo igranje. Ono što zvuči obećavajuće je da premijum valuta neće biti dostupna od samog početka, već će biti naknadno implementirana, tako da će oni igrači koji uzmu igru prvog dana imati iskustvo bez ozloglašenih mikrotransakcija. Battlefield V stiže na police 20. novembra, ali se tada nažalost neće pojaviti i Battle Royale mod igranja koji deluje dosta zanimljivo, već njega očekujemo u martu naredne godine.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.